18+

postoji jedan momak kojeg bi s takvim merakom poslala u sedam pizdi materinih, kol'ko je odvratan i kol'ko mi se penje na pičkin živac. znači Bože. taj ljigavac ne posustaje u namjeri da mi se uvuče u .. ma meščini u sve živo. dakle, prosto je bljutav i mrzim ga, baš ono iz dna duše. ne, ne mogu biti gruba prema njemu i ne, neću vala pisati zbog čega/koga.
danas sam kontala otkad nisam dobila cvijet. jedan jebeni cvijet, eeeej! pa, je l’ skup, mamu vam jebem? (ne vama, nego inače)
kao, poslaću ti poruku, pozvaću te da izađemo, to je dovoljno. đe je romantika, pitam ja vas??
u čemu je fora da likovi masovno šalju svoje alatke u inbokse? šta to meni znači? misliš da ti je poseban, pa kao vao vidi ga, nikad ovo do sad nisi, garant, vidi kol'ki je bona, a pogledaj, ahaha, probaj!! ej??

kolektivno smo nestali k'o razumna bića, braćo. ono malo zrna razuma nam ode dok kontamo šta za ručak. užas.

Tamari samo što nije rođendan, a ona je jedna od onih što nam je svima redom pravila tako neka iznenađenca, pa ubih se kontajući šta da smislim.. kuku.
osjećam se k'o prosjak nešto, odakle znam, valjda ovo vrijeme.
probajte da stisnete ove mutirane bubamare, da osjetite nešto magično. 😉

izvinite zbog psovki, ovo nisam ja, inače. ja sam mica mala dobrica.

kamicak
3. https://youtu.be/8MHZ3GwPRqA 2.ne pišem da fasciniram. 1. ko, bre, ne sme? My Mother is a Mother of God! -vrsna umjetnica-

10 komentara

Komentariši