..

pljunem ja, po sred face idiota odvratnog, koji odraslog psa, kog drži najmanje 7 godina uz sebe, kraj sebe… znajući koliko je privržen i znajući koliko je taj pas bez njega izgubljen, JEBENO BACI, k'o JEBENU kesu đubreta, SAMO ZATO ŠTO MU JE DOSADIO, zato što mu više NE TREBA, zato što je NABAVIO DRUGOG. govna.
jedan takav, bačen, dakle jebeno bačen, odrastao, je tri dana čekao na istom mjestu, na asfaltu, da ga pokupi jadnik koji ga je tu izbacio. na istom mjestu, tri dana. zaobilazili su ga, dok nije naišao neko ko je žurio. sad leži, zgažen, cvileći i zavijajući, čekajući da ga vlasnik povede kući ili da crkne. opet na istom mjestu.
dok govnara vjerovatno boli dupe debelo za njega.
toliko sam bjesna i toliko me duša boli za njim, da mi sad kažu ko ga je bacio, vjerovatno bi’ mu jebala komplet familiju žaračem.
nema veće zvijeri od čovjeka, i ja svakom takvom, opet, pljunem po sred face sa takvim merakom…

kamicak
3. https://youtu.be/8MHZ3GwPRqA 2.ne pišem da fasciniram. 1. ko, bre, ne sme? My Mother is a Mother of God! -vrsna umjetnica-

Komentariši